Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA...
Karolina Kuźnicka-Salhuana, Senior Brand Manager Lipton &...
Rozmowa z Anną Matułą – Dyrektorem ds. Audytu Zakładów...
Jakie trendy na rynku alkoholi są najbardziej widoczne?...
Na początku marca w Krakowie odbyła się XVI edycja...
Wiosna 2024r. to dla WSP „Społem” czas zmian personalnych...
Federacja Konsumentów i Związek Polskich Przetwórców Mleka...
Dobre nastroje nie opuszczają firm produkcyjnych. Subindeks...
Firma Pfeifer & Langen Polska współpracuje, często od...
Najpierw dialog społeczny, teraz Lokalny Raport Wpływu...
Lidl Polska po raz 6. nagradza za najbardziej inkluzywną...
Auchan wspólnie z dostawcami na rzecz niskoemisyjnej oferty ...
Żywiec Zdrój rozpoczyna nowy projekt odtwarzania mokradeł...
Kiełbasa, karkówka czy boczek? A może raczej… tomahawk lub...
Koneserzy linii Fresh ŻU od Żubrówki Bison Grass mają...
BURN Energy wprowadza do oferty nowy smak – tym razem...
Do oferty marki Appetita dołączył POPCORN w dwóch wygodnych...
Oferta Sofio poszerzyła się o jeden z topowych produktów na...
Wystartowała kampania produktów grillowych Dan Cake. W...
50 złotych w prezencie - tańsze zakupy z apką...
Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską...
Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit®...
Marka Tchibo ogłasza start kolejnej odsłony kampanii "Tchibo...